Încă din definiția cuvântului angajat, ne dăm seama foarte ușor că aceștia nu sunt cei mai fericiți. Să fii angajat înseamnă să ai un angajament față de cineva, lucru care îți reduce timpul personal. De asemenea, îți solicită mintea și corpul în a se focusa pe rezultate. Companiile din întreaga lume se luptă să ofere diferite avantaje colegilor lor, pentru a-i ține aproape. Noi îți mărturisim că este mai ușor decât crezi. Descoperă alături de noi de ce prin masaj la birou poți avea angajați fericiți, și cât este de ușor pentru tine să le oferi acest beneficiu.

În primul rând, hai să ne gândim simplu, care sunt lucrurile de care se plâng angajații în mod uzual. Fie acuză dureri de spate din cauza poziției îndelungate la birou. Fie ar dori pauze mai lungi. Fie afirmă că își pierd focusul, și lista poate continua. Dacă vrei să afli mai multe despre asta, găsești totul aici. Oferindu-le masaj la birou, punctezi toate aceste probleme și ajuți la rezolvarea lor într-un mod relaxant și ușor de implementat pentru companie.

Ce trebuie tu să faci ca și companie pentru a le putea oferi angajaților masaj la birou?

  1. În primul rând, este important să-ți creezi o imagine de ansamblu asupra modului în care dorești să se desfășoare aceste ședințe. Apoi, trebuie să începi să te documentezi puțin despre disponibilitatea acestui serviciu în orașul tău și care companii oferă acest beneficiu.
  2. Stabilește criterii și găsește acele companii care ți se potrivesc. Există multe aspecte de luat în considerare în ceea ce privește masajul la birou. Poți opta ca ședințele să aibă loc în compania ta sau într-un loc special amenajat. Poți opta pentru diferite sisteme de programare. Este important să verifici pregătirea și experiența maseurilor. Sau poate dorești chiar o persoană dedicată care să se ocupe de toate aceste aspecte. În funcție de aceste criterii, poți face cea mai bună alegere. Echipa Tactilmed se dedică întru totul spre facilitarea procesului de implementare și de desfășurare a masajului la birou, de aceea am creat o  patformă proprie  prin care trec toate plățile și rezervările.
  3. Gândește-te la bugetul pe care îl poți aloca în această direcție. În acest sens, ai două alegeri: fie calculezi un buget astfel încât să acoperi tu toate costurile pentru angajați în ceea ce privește masajul la birou, fie le pui la dispoziție serviciul în cadrul companiei, dar ei își achită ședințele din propriul buget.

 .   

Dacă ai urmat acești pași, tot ce-ți mai rămâne de făcut, este să ne contactezi și să ne lași pe noi să ne ocupăm de toate detaliile, astfel încât tu să ai parte de angajați fericiți cu minim efort 🙂

 

Categorii: Fără categorie